donderdag 29 maart 2018

Installatie nieuwe raad

Op 29 maart is ons raadslid Monique van Zwieten geïnstalleerd als raadslid namens D66 in Son en Breugel. Wij wensen Monique heel veel succes en weten zeker dat ze alle stemmers uit het dorp recht gaat doen.

Over Monique:

”We zitten in de lift in Nederland en het is goed om deze lijn door te trekken in Son en Breugel. Al snel duidelijk dat ik meer wilde met verbinden en elkaar versterken. Dat is ook wat wij in Son en Breugel willen gaan doen, samen investeren in een goede samenwerking tussen inwoners en de gemeente. Kijken naar gelijke kansen voor iedereen, goede zorg en dito onderwijs.

In mijn leven is van alles voorbijgekomen. Soms was dat gemakkelijk, andere keren moest ik vertrouwen op mijn zelfredzaamheid. Zelfredzaamheid is een groot goed wat wij allen bezitten, laten we daarbinnen samen op zoek gaan naar onze toekomst, maar daarbij moeten we elkaar wel in het oog houden. Kansen voor iedereen.

Mijn roots liggen in de omgeving van Deventer en sinds november 1990 woon  ik in Son en Breugel.  Moeder van 3 prachtige dochters in de leeftijd van 22, 23 en 26 jaar en oma van een geweldige kleindochter. Ik ben al 4 jaar zielsgelukkig met de man van mijn leven en we gaan in de nabije toekomst samenwonen.”